83/100 och julfint!

Usch, jag vet aldrig hur jag ska börja inläggen för att det inte ska vara "Idag gjorde jag det här..", känns som ett så himla tråkigt sätt att börja på för jag vet att jag tappar er direkt. Men nu verkar det ändå som att jag fångat upp er så då kör vi på! Idag fick vi tillbaka tentan som skrevs för två veckor sen. 83 poäng lyckades jag skrapa ihop utan 100 och det räckte gott och väl till ett VG. Inte för att få er att må dåligt eller så, men det känns helt otroligt efter att man knappt öppnat böckerna och helt lade ner dem fyra dagar innan och att det ändå gick så bra. Sen att jag faktiskt redan läst det mesta av det vi skulle kunna på gymnasiet tycker jag är helt oväsentligt.

Som om inte det vore nog så har jag julpyntat idag! Med julmusik på såklart, som en äkta svenne och det var så himla mysigt att jag fick tårar i ögonen. Faktiskt. Känns lite mesigt såhär i efterhand. Nu är det så fantastiskt fint här och jag är så mätt efter min sjuka Pad Thai att jag känner mig som en sumobrottare. Sumobrottare är förvisso japanskt så den metaforen sög elefantsnabel. Fattar ni? Elefanter är heligt i Thailand! Inte? Okej, färdigmetaforerat för idag.

 

Haha, Jens är så söt. Han sitter just nu och kallar på mig som om jag är en katt och för ett par sekunder sen så vrålskrattade han åt Comviq kontantkorts-reklamen, den med de som sitter i taxikö. Som sitter i garderoben och väntar på att de ska svara och han är så förbannad. Hahaha. Ha en bra kväll!

 



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0