2010 och 2011

Detta är sakerna som gjort 2010:

* Blev superkär i Mars och 1e April blev jag flickvän.
* Jobbade på ZARA hela våren och sommaren, även som manager ett par veckor. Fick aldrig kontraktet, men ändå!
* Siesta i Maj, kallt som fan men roligt hade vi.
* Bodde i sommarstugan under midsommarveckan, grillade varje kväll och latade oss hela dagarna.
* Jens flyttade in i Augusti, borde ha varit i April om du frågar mig.
* Sade upp mig och började plugga biomedicin samma månad.
* I November skaffade vi två kattungar. Första kvällen lade Lukas sitt huvud på mitt ben, då började jag gråta. Jag älskar dem så sjukt jävla mycket alltså. Löjligt mycket.
* För att inte tala om mina vänner som gjort mitt år så härligt. Ett sånt här år, där man blir kär och sånt, så får man lite klarsyn över vem som är vän och vem som är bekant.

Detta tänkte jag skulle hända 2011:

* Spendera mer tid med de jag snackade om i föregående punkt.
* Börja läsa ännu en kurs, Etik och ledarskap på distans.
* Avsluta båda kurserna jag läser med strålande betyg.
* Börja spela teater
* Hoppas på att börja i en kör också
* Träna ska jag också. Herregud, vad jag ska börja med saker.
* Åka till Roskilde
* Resa
* Börja läsa ett program; om det så blir att jag fortsätter biomedicin eller kommer på något annat jag vill göra får vi helt enkelt se.
* Skaffa mig ett extrajobb.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0