söndagskänlsan.

Då har jag äntligen tagit mig upp ur sängen. Känner mig lite undernärd, såsom jag alltid gör dagen efter en bra kväll ute. Det är den bästa känslan för det innebär också att jag känner att jag måste äta upp mig vilket leder till att jag kan stoppa i mig precis hur mycket som helst utan dåligt samvete. Var på Slagthuset igår och jag känner mig lite smutsig när jag säger det men jag hade faktiskt riktigt roligt den lilla tiden vi var där innan jag sa "nävetnivad, nu är jag trött" och de andra höll med så vi åkte hem. Min kärlek är i Stockholm och har varit hela helgen och jag blir lite arg när jag tänker på hur det varit. Visst jag har haft en bra helg med massor av skoj men det där konstanta saknandet och puttenuttiga smsen äcklar mig lite. Svårt att förklara, kanske för att jag under ett års tid gått och intalat mig själv att kärlek är bajs och jag klarar mig bäst själv. Men så är ju inte fallet, han borde verkligen aldrig mer lämna stan utan mig. Men nu kommer han i alla fall snart hem och innan dess ska jag hinna dricka 5 koppar kaffe, läsa 6-7 bloggar, städa lägenheten och handla.

Undrar hur det ska gå? Det där låter ju som en heldag och jag har bara två och en halv timme på mig..




Postat av: maria

åh, för en sekund trodde jag att du menade mig när du skrev din kärlek i stockholm. GRÅT! :(

2010-04-11 @ 13:58:22
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0