you're neurotic like a jo-jo.

Idag vaknade jag egentligen med en jävligt olustig känsla i magen. Låg därför kvar i två timmar och sov lite till och funderade på vad det kunde bero på.

Nu är jag i alla fall upp och har ätit frukost men den olustiga känslan sitter kvar. Ibland känns det lite som en jäspning som kommer långt nere från magen men jag misstänker själv att känslan är av lite större djup än så.

Sitter med Qu och lyssnar på Laakso nu i alla fall, blir gärna så när jag känner mig lite deppig. Fast ja, det blir ju gärna så när jag är på jättebra humör så det säger inte så mycket egentligen. Egentligen är jag mest besviken över att det är Fredag och att jag inte kan göra annat än sitta hemma och ta det lugnt då jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Men imorgon däremot! Imorgon är det dags för rumble igen och det ser jag fram emot så mycket att jag slår klackarna i taket. Fast då brukar Qu säga till mig att sluta och egentligen håller jag med henne, det är ganska onödigt att kasta med sina finskor.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0