vi vet att du vill...

Sitter och tittar på skräptv och det blir givetvis skräpreklam. Så kommer det en reklam som verkar intressant. Flera slow motion-bilder som är ganska snygga som illustrerar olika dödssynder. Ni vet, lättja, vrede, avund, frosseri och däremellan kommer texter som "inget vet vad som kommer hända.." "ingen kan förbereda sig.." och jag börjar bli seriöst intresserad och nyfiken! Så PANG:

PARADISE HOTEL, står det stort och en röst viskar:

Du vet att du vill titta.

Då skrattar jag högt. Gud så fånigt och obehagligt. du veet att du vill tiittaaa sådär släpigt viskande. USCH! Tänker INTE titta. Eller jo det kommer jag ju säkert men inte pga den där vidriga reklamen.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0