torsdagsbabbel

Idag har jag minsann varit för busy för att sitta vid datorn. Det gör mig till en dålig bloggare för en bra bloggare har med sig datorn så att hon kan blogga när hon har en chans att sitta ner. Men det gör jag nog först när jag har en sån liten dator som jag kan ha i fickan. Fast då kommer jag nog inte heller blogga för den kommer ha för små knappar så jag kommer bara tycka att det är jobbigt.

Nåväl, det var inte alls vad jag tänkte prata om. Dagen i korthet har varit att man vaknade av sin gulliga syster som busade i hallen. Upp och hoppa, fixa matlåda till jobbet och ta sig ut på stan för gullegrisen hade lovat mig att bjussa på lunch på beloved Rose Garden. Som var lika förträffligt som vanligt och efter det lyckades jag till och med hitta halloweenkostym. Kommer att bli splendid!!

Resten av dagen har gått åt jobb och så har min älskade combo äntligen kommit hem efter en evighet hos sina föräldrar. Känns bra att han någon att värma fötterna på i soffan. Är dock för jobbigt för att skriva för jag har hittat bästa liggställningen där jag värmer örat på datorladdaren. Inte jätteskönt men varmt och gott.

Åh, imorgon är det Fredag och jag är ledig hela helgen. Blir dock en heldag i Danmark imorgon för jag måste fixa ny internetbank efter att jag formaterat datorn och jag måste dessutom lägga lite pengar på shopping. Jajuste! Jag får ju lite pengar imorgon för jag är så cool att jag slipper det här med innestående lön som Sverige envisas med! HA!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0