söndagar är bra härliga?

How long could you survive trapped inside your kitchen freezer?

Created by Recipe Star

.. Detta är vad jag sysslar med ikväll + tittar på Wallander. Mycket irriterad över det hela, lite irriterad för att jag tittar på det fastän jag inte gillar det men mest irriterad över att den är på engelska.. Det här med testen är desto roligare. Får reda på en massa intressanta saker om mig själv! Tillexempel att om jag hade några vingar så hade det varit änglavingar, om zombier tagit över världen så hade jag överlevt i 5 månader, ifall jag hade blivit attackerad av en flock 5-åriga barn så hade jag lyckats ta 23 stycken innan de överbemannade mig och så vet jag då att jag överlevt ganska länge i frysen om jag var instängd i den. MED MERA.

Det finns inga gränser på hur mycket jag kan lära mig om mig själv ikväll! Vill inte göra något annat för jag är så förbannat sliten idag.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0