ps. i leave you.

Igår innan jag skulle sova så tittade jag på "PS. I love you" igen. Jag vet! Det är det värsta man kan göra när man är trött och på lite halvdassigt humör. Hade gråtfest i två timmar ungefär för att sen få återhämta mig i en timme. Blir helt förstörd av såna filmer.

Skillnaden på denna gången och första gången jag såg den var att första gången tyckte jag att den handlade om gränslös kärlek och denna gången tyckte jag att den handlade om att gå vidare. Intressant ändå. Har kommit på ganska intressanta saker om mig själv de senaste dagarna. Kanske lite för personliga för att lägga ut i sin blogg men glöm inte hur viktigt det är att rannsaka sig själv med jämna mellanrum. Skriv brev till de som du behöver ha saker sagt till, men du inte orkar prata med. Dig själv också.




Hur som helst. Har ett nytt favoritcitat. Från filmen:

The thing to remember is:
If we're all alone...
That means we're together in that to.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0