oj vad fint det kommer att bli!

Så då är man hemkommen efter jobbis och påvägen hem så köpte jag med mig en massa frukt i potatisens namn. Nu tänker jag ha mig en myskväll och jag kommer antagligen ha ont i magen så mycket äpplen som jag ska äta!

Imorgon är jag ledig och då kommer jag åter igen bege mig ut på stan för att leta efter ny soffa och bord och tv och mer bord! Flyttdags om sisodär tre veckor och det är princip det enda jag kan tänka på just nu. Hur det ska se ut i vardagsrummet, vilka tavlor jag ska ha och det och det. Väldigt spännande! Jag har en sån glasklar bild på hur det ska se ut. Blandat gammalt och nytt och stilrena färger. Synd bara att glaset är väldigt oputsat. Tror inte att det sett en trasa på 20 år faktiskt. Men ändå spännande!!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0