obeskrivligt glad.

OJ, det blev en bättre fredag än jag vågat hoppas på! På jobbet fanns där godis som man kunde gå och norpa av hela dagen och det var till och med sån pingvinmix vilket är ungefär favvogodiset nr. 1. Nej, jag vet inte. Kan inte ranka godis på det viset. Jag älskar allt godis! Utom sötlakrits.. Är inte alls glad för det. Saltlakrits är inte heller mitt favvo... Men jag kan absolut äta det!

Nu kom vi lite från ämnet där, min dag alltså. När jag kom hem så ringde jag mäklaren och berättade att jag ville lägga bud och jag blev så nervös att jag inte visste vart jag skulle bli av. Men det behövde jag bara vara i tio minuter för på den tiden så hann hon ringa runt till den andra budgivaren och säljarna. Och... han ville inte bjuda över! och... säljarna accepterade budet! Och. och. och. JAG FICK DEN!

Alltså detta känns så konstigt. Jag är förvirrat glad! Tror att överväldigad är ordet. På måndag köper jag lägenhet. Kan ni fatta det? Jag kan inte? Jag fattar ingenting! Men jag är så glad så glad så glad. Jag vill så gärna visa bilder men det är lite svårt då jag inte har några. Men åh! Nej, jag finner inte riktigt ord här. Får stanna här och samla mig lite sen får vi prata mer om det här sen. Men detta är så underbart!

Så, då har jag lyckats äta fem clementiner på relativt kort tid och känner mig redo för att ta mig mot söderkulla där kvällens festligheter. Detta måste ju firas!

 


Postat av: Johanna

grattis som FAN. fan vad LÄTT det där verkade gå då? :) inflyttningsfest? :)

2009-10-09 @ 17:03:27
Postat av: Eurika

haha jaa lite väl lätt! hade en jävla tur :D



det blir LÄTT inflyttningsfest men det blir någon gång i november. ska inte flytta förrän om två veckor sen ska man komma till rätta också! men ÅH underbart!

2009-10-09 @ 17:06:04
URL: http://eurika.blogg.se/
Postat av: Sara

Congratz! Vart flyttar du?

2009-10-09 @ 17:39:06
URL: http://aupairminneapolis.blogg.se/
Postat av: Eurika

Tack sara! Typ nobeltorget fast lite förbi. :D

2009-10-13 @ 00:26:19
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0