myssöndag och pepp inför morgondagen.

Sitter med en sån otrevlig bakishunger. Känns som att jag bara ätit hela dagen och ändå kniper det så hungrig jag är just nu. Helt meningslöst!

Har som bekant en oerhört trevlig Söndag.
Har suttit i den här hörnan av soffan precis hela dagen och allt annat har varit jättejobbigt och lite av ett ångestmoment. Nu är det bara jag och Qu kvar och vi sitter med levande ljus och tittar på film/läser. Nu ska ni inte tro att vi är så mysiga för det är vi inte. De levande ljusen är endast för att vi har ingen annan värmekälla i lägenheten. Förutom datorerna och därför bär man med sig laptopen vart man än går. Så har vi det! Hur har ni det?

Ja, fast just det! Misären kommer ju bara att pågå ett par veckor till för sen flyttas det till alldeles EGNA lägenheten. Det är rätt mäktigt. Den kommer vara som min lilla fina, oerhört genomtänkta och snyggt designade bebis! ÅH! Imorgon skriver jag på papperna. Gulleduddeduddesnuttefin.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0