lägenhetssökande!

Idag när jag kom hem från jobbet så hade vi fått metros bostadstidning och satte mig och kollade igenom efter någon trevlig lägenhet. Hittade flera och lyckades ringa till mig två visningar idag. Så ja, jag har varit och tittat på lägenheter idag! Två stycken! Och som om inte det vore nog så har jag hittat lägenheten med stort L. Lägenheten!

Ska på två visningar till i veckan men det är liksom såhär det ska kännas med en lägenhet. När man gick in och det kändes som att man bara gick hem. Perfekta ytor, perfekt kök, perfekta färger. Nu sitter jag med pirr i magen och undrar vem det är jag är kär i men inser ju att jag faktiskt har känslor för den där lägenheten. Den är perfekt med stort P stort E stort R stort F stort K stort E stort T. Eller vänta hur blev nu det där? Den är himla bra helt enkelt.

Nu får vi se vad som händer! Men plötsligt har la livet blivit lite mer spännande!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0