ikväll undrar jag, varför?

Ja nu har vi snart stått ut genom hela Idol. Det har aldrig varit en sån tortyr! Hur kan det var tillåtet att besudla en mäktig mans minne på detta viset och ha Michael Jackson-tema? Varför? VARFÖR?

Min godispåse är hur som helst slut och av någon anledning har jag fått riktigt ont när jag andas. Varför dådå? Tänkte att det kan bero på att jag var ute och sprang i den kalla luften innan och mina lungor blivit överansträngda på något vis. Känns ju bara orättvist att jag ska bli straffad för att jag ansträngde mig en endaste gång. Varför ska det vara så?

Ikväll ska jag vara duktig och gå och lägga mig innan tolv. På en Fredag. Insane!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0