idag ska jag skapa.

NU var jag väldigt duktig, ja det var jag! Och det var faktiskt inte alls så kallt och jävligt som man tror att det kan vara att jogga i dena kyla. Det var tvärt om väldigt skönt så det rekommenderar jag.

Qu sitter och gör skolarbete och har gjort det hela dagen så jag tänkte sätta mig och sympatiplugga med henne och skapa lite målningar som eventuellt kan pryda mitt nya hem om jag lyckas vill säga, är ju ingen mästermålare. Kan inte ens göra ett rakt streck. Eller jo, med linjal kan jag göra JÄVLIGT raka streck men frågan är om man är konstnär för det?

Jag har ett litet trick till de som absolut inte har några målarskills: Abstrakt konst. Bara babbla på en massa färg och det enda du behöver tänka på är så att färgerna ser schyssta ut ihop (TIPS! svart&vita målningar!). Får du till något riktigt snyggt så skicka det till mig för jag älskar abstraktion.

På tal om det! Är det någon som har 1800 liggandes som ni bara måste bli av med?
Snälla, köp då denna till mig för den hade varit fantastisk i mitt blivande sovrum! Tack!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0