höstdepp?

Har en riktigt tråkig period nu. Vill egentligen bara ligga i sängen hela dagen med täcket långt draget över huvudet. Och detta känns så fel! Jag känner mig så jävla otacksam och dum. Har köpt lägenhet och fått jobb på kort tid och jag borde vara gladast i världen men jag känner inte det. Känner mest bara avsmak för allt och alla. Jag vill inte att någon ska prata med mig och jag vill absolut inte vara ensam. Jag vill ha massor av saker att göra och jag vill inte göra någonting. Jag vill åka iväg på semester och jag vill vara hemma och vara trygg. Jag vill leva och jag vill dö.

Det värsta och mest deprimerande av detta är att det inte finns någonting jag kan göra åt detta mer än att låta tiden gå. Låta perioden dra över och hoppas att den inte drar med mig. Jag vet att det är jag själv som satt mig i den här situationen och jag måste leva med besluten jag fattat. Det finns liksom ingen mer än jag själv som kan hjälpa mig ur det här och det är lite svårt att behöva förlita sig på den bräckligaste människa jag känner. Eller ja, jag själv och kanske prozac, men så långt ska vi inte behöva gå.

Så ja, jag har helt enkelt inte så mycket lust att blogga just nu.


Postat av: a.

miss yoo<3

2009-10-20 @ 08:58:00

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0