här sitter jag i min koja.

Så, nu sitter jag under duntäcket i min säng med raggsockor och kall näsa. Idag är frost på våra rutor, alltså kan ni föreställa er DÅ hur kallt vi har det här inne?! Jag kommer få lunginflammation denna vinter. Eller dö.

Nej jag ska sluta tjata om misären. Solen skiner trots allt idag och jag funderar starkt på att klä på mig jättemycket kläder och ge mig ut för att springa en runda för ryggen mår inte bra och jag tror att enda lösningen är att komma igång igen. Så ja, springa i en 20 min och sen 20 min styrketräning. Det där borde göra susen! Jag är i alla fall helt övertygad om att min rygg inte mår bättre av min gollumställning här inne i duntäcksheaven.

Åh, kommer ni ihåg när man gjorde kojor när man var liten? Jag tror bannemig att jag ska bygga en riktig koja idag! Av filtar och täcken! Mys! Eller vi får se om jag gör det.

Postat av: Björn

Du borde göra det. Kojbyggande och sittande har dokumenterad hälsosam effekt på ryggen.

2009-10-13 @ 12:19:51

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0