halloween och så ju.

Jaha, idag är det alltså Halloween. Eller Allahelgona om man trivs bättre med att säga så. Jag är inte alls så taggad som jag borde vara för det slog lite slint igår. Jag lär mig aldrig att det inte går att kombinera alkohol med för lite sömn, en dags jobb och för lite mat. Det GÅR INTE ERIKA! Jag blir galen..

Nej, men ikväll är det halloweenfest hos Linnea och jag ska vara ett spöke. Så jag har köpt ett lakan och ett örngott som jag ska dra över mig. Provade det innan och jag ser mest ut som någon från Ku klux klan men vi får hoppas att ingen annan drar den paralellen. Sen är det dags för Inkonst igen med Dubstep och det ska bli megakul. Eller jag vet inte varför jag skrev så för det känns inte så. Känner mig mest matt och är förberedd på drama ikväll. Positivt tänkade!! Har i alla fall köpt lite fina strumpbyxor och en snygg tröj-kavaj från HM, det blir nog bra!

Ha en fin Halloween allesammans!

Här har vi mig!

Postat av: Anonym

Kommer man in på inkonst om man är 19? :)

2009-10-31 @ 16:12:41

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0