håll i hatten, här kommer jag.

Alltså det är så vansinnig tråkigt, det här med ett långsamt internet. Har typ insett att det har sabbat hela min blogglust för om jag kommer på något spontant och kul som annars bara tog max en minut att ladda upp så tar det nu ca 10 minuter så jag låter hellre bli tills jag har något mer att skriva så blir det såna novell-långa inlägg som förra. Och bilderna skiter nästan helt i för om det tar 10 minuter att ladda upp ett inlägg utan bilder så kan ni ju bara föreställa er hur lång tid det tar med en bildjävel.

Jag vill egentligen bara förbereda de som hängt på fastän jag bloggtorkat (tack förresten, gillar er) att så snart jag flyttar och får ett schysst bredband (får internet som överhuvudtaget fungerar och är mitt) så kommer den här bloggen får ett jävla lyft. Jag ska inte bara bli bjuden till nästa års bloggawards, jag kommer vara huvudpersonen! Haha drömde om det inatt. Hur fånigt är inte det? Borde nog skaffa mig en ordentlig hobby eller kanske rent av ett eget liv.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0