en väldigt slö(s)aktig onsdag.

Ja då har jag spenderat majoriteten av dagen i sängen och det är endast för (ursäkta att jag tjatar igen) att det är så jävla kallt så det enda man vill göra är att ligga under dubbla lager täcke och kollar på serier. Tittade på Moulin Rouge också och det är en förjävla bra film! Sitter med tårar i ögonen hela tiden även när det inte ens är sorgligt bara för att det är så HIMLA BRA!

Sen har jag varit på långfika med Ullis. Alltid bra att prata så mycket skit att tungan trillar av! Nu kan jag bara prata gott om människor för jag har inget skit kvar på lager. Behövs emellanåt.

När jag kom hem så hade Qu varit så fin att hon städat hela lägenheten. Det är såna här tillfällen som det känns så oerhört sorgligt att vi inte ska vara sambos längre. Finaste alltså! Och nu har vi inte ens en månad kvar tillsammans för hon har en massa lägenhetsvisningar på gång och jag skriver på papperna till min imorgon. Alltså imorgon är jag lägenhetsägare!!!

Nu sitter vi och dricker lite vin och pratar om horor. Är det så tokigt egentligen? Tänk så mycket pengar! Jag hade passat som det tror jag.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0