en förjävla bra lördag också,

Sitter hos Linnea nu och inväntar kvällen. Några av oss vägrar vänta så man kan väl säga att festen är igång. Dock ej för mig för jag mår pyton. Skulle behöva ta en nap på ungefär förtioåtta timmar innan jag mår bra igen. Mina vänner säger att den bästa medcinen är att börja dricka igen. Det där är riktiga vänner! Som alltid ger så bra tips för att jag ska må maximalt bra!

Ikväll spelar Sverige mot Danmark och det har jag och Qu peppat för i flera veckor. Japp, hon är på god väg att konvertera mig till fotbollsnörd. Men det känns helt okej! Till det blir det givetvis öl för annat acceperas inte och efter det ska det bäras av mot möllan för det är äntligen Dubstep igen. Det kommer bli riktigt bra ikväll! Och ja! Timbuktu gästdj'ar! Det kommer bli brabrabra!!!

Jo, just det. Åt på Go Green innan, ni vet där man gör sin egen sallad och går och äter den på bussen? Jag fick kortslutniing och komponerade en skitäcklig sallad. Eller början var bra men sen tog jag currysås till soltorkade tomater och oliver. Alltså det rekommenderar jag inte alls. Så då vet ni det!

Ha en förjävla bra kväll!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0