jag får liksom ingen ordning.

Godmorgon! Uppe med tuppen är jag och det känns strålande! Det är något med tidiga mornar som gör mig på dåligt humör. Antagligen är det väl det att man har en hel dag framför sig. En hel oförstörd dag!

Sitter och avnjuter min frukost bestående av rostade mackor med pesto och keso, ägg och kaffe. Råkade koka ägget i 12 minuter vilket är en gnutta längre än de 8 minuterna som behövs för ett välkokt ägg men det gick an i alla fall och nu sitter jag och lyssnar igenom Lars Winnerbäcks nya album som är riktigt riktigt bra känner jag. Ojsan, dags för sminkning för annars blir det bråttom. Jag är inte säker på vad jag ville ha sagt med det här inlägget.

Godmorgon antar jag! Detta kommer bli en förjävla bra fredag.


(oh! ps! idag lägger jag bud på lägenhet, önska mig lycka till!! ds!!!)

Postat av: Johanna grip

lycka till :)

la du bud på den på möllan eller den du snackade om vid nobel? :)

2009-10-09 @ 15:16:52
Postat av: Eurika

tack! den vid nobel! :D IIH!

2009-10-09 @ 16:22:40
URL: http://eurika.blogg.se/
Postat av: Mila

omg! så fin :O!

2009-10-10 @ 08:58:03
URL: http://milaslifestory.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0