festivities.

Urh jag mår så dåligt idag. Det började väldigt oskyldigt med ett glas vin! Plötsligt tog tetran slut och vi hade för längesen glömt bort att det var Onsdag. Tog taxi till debaser där vi snabbt fick in ett par drinkar och på den banan var det! Älskar spontanfestligheter! Älskar inte dagen efter festligheterna, jag mår som att något dött inuti mig och ruttnar. Det smakar så när jag rapar också, som att något dött alltså. Undrar vad det är..

Alltså detta har tagit mig ungefär en halvtimme att skriva, måste pausa och hålla för ansiktet emellanåt och sucka ljudligt. Detta funkar inte. Jag lägger ner och placerar mig raklång i soffan istället. Fan vad jag är missnöjd över att de ändrat sändningstiderna på Smallville, det skulle ju börja NU.

Hejdå


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0