hur man äter en clementinjävel.

O-oh, det är clementintider. Och alla som känner mig vet hur mycket jag ÄLSKAR clementiner! Jag älskar clementiner så mycket att jag blir sugen på clementin när jag äter clementin. Men det gäller bara nu mellan october och december, alltså ändå rätt länge. Under den här tiden äter jag rätt mycket clementiner. Idag har jag ätit 12 clementiner. Nu ska vi nämna att jag äter clementiner på ett visst sätt också.


Först så skalar jag i vanlig ordning

Sen tar jag bort det vita, ALLT ska bort.

Sen så delar jag clementinen och tar bort allt det vita där också.

Sen delar man upp så att man äter de minsta först.

Sen tar du av "strängen" som jag kallar det.

Sen "väggarna", detta är den tråkiga delen för det är ganska äckligt men absolut nödvändigt.

ÄNTLIGEN, dags för saftiga godaste goda.



SEN gör du samma sak på nästa!

Sååå ja, man kan väl säga att det är det enda jag gjort idag. Eller ja, jag har kollat på lägenhet också men det är inte i närheten av lika intressant som mitt clementinätande, tycker ni inte?


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0