från genombrott till sammanbrott.

Vilket gräl jag haft med mig själv hela morgonen! Klockan nio ringde klockan och jag tänker "upp och hoppa", tror ni jag går upp? Selvfølgelig ikke. Det är då grälet bryter ut! En del ville upp och andra inte. Ibland somnade den ena delen och kan ni då tänka er hur frustrerande det var för den andre? I två timmar höll vi på.

Nu är jag i alla fall uppe efter många om och men har inte kommit långt för det. Hade ju bestämt att jag skulle ut och springa idag men ska träffa Jennica om en och en halv timme så det blir lite knapert med tiden så det får nog bli efteråt istället men det ska ske i alla fall.

Anledningar till att gå ut och springa regelbundet:
1. Du blir piggare. Inte direkt efteråt för då vill du oftast dö men i längden så slipper du förhoppningsvis såna här morgongräl med dig själv.
2.  Lider du av någonslags panikångest emellanåt så känns det bättre av att springa för ångesten får inte plats i bröstet för allt annat tar sån plats.
3.  Du blir av med rastlöshet.
4.  Blir starkare och friskare. 
5.  Du tycker att du är själv är duktig vilket i längden kanske gör att punkt nummer två kan tas bort från listan.

Ja, detta borde vara tillräckligt. Men du gör det inte ändå!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0