today's gonna be a good good day.

Yey! Min dator funkar igen! Och som om inte det vore nog så lyckades handy man att rädda all musik och alla bilder OCH installera allra senaste Windows alltså Windows 7. Så nu kan jag skryta om det om jag vill! Men det gör jag inte för jag vet inte alls hur man hanterar det än och trycker endast på de knappar jag vet exakt vad de betyder. Jag ska inte ha någon som helst möjlighet att pajja datorn igen! Men låt oss vara ärliga nu: Ingen är förvånad eller hur? Är det någon som ska åstadkomma något sånt så är det jag - teknikens värsta fiende.

Så vad har jag hittat på med den senaste helt bloggfria helgen då? Jag har jobbat en massa! Fredag jobbade jag kväll så efter jobbet så handlade med mig en påse chips och spenderade fredagkvällen hemma och tittade på film. Lördag gick jag upp klockan sju för att göra mig iordning för jobbet igen. Ut i kylan och på bussen för att sen smita vidare till Danmark igen. Den här helgen var en extra bra jobb-helg för jag fick reda på att jag kommer bli uppgraderad till fler timmar och detta gör mig gladare än det mesta! Fast för att krydda glädjen lite extra så ringer min mäklare och frågade om jag ville flytta in i lägenheten tidigare än 1e Dec och det vill jag ju givetvis. Så ja. Det går bra nu. På kvällen lagade jag mat till min Mackaronen för att sen avnjuta denna tillsammans med ett par flaskor vin för att senare smita ut i natten för att dansa sönder klackarna på Retro.

Idag är det Måndag och jag börjar min vecka med en riktig riktig slömorgon för det tycker jag att jag förtjänat efter att ha jobbat halva helgen. Eller det har jag ju egentligen inte för jag slöade ju större delen av förra veckan men detta är superskönt. Vaknade för ett par timmar sen och har sen dess lyssnat på radio tillsammans med Da Vinci-koden och god frukost. Sen hade jag lyssnat för mycket på NRJ för det började bli samma låtar igen. Britney Spears nya är väl ingen superhit eller? Nej, men jag tröttnade och fick sätta igång datorn för lite bra musik. Så nu ska det bli Animal Collective, kaffe och ännu mer Da Vinci-koden innan jag verkligen tar tag i min dag.

Hu vad långt det här blev. Hoppas egentligen att ingen läser igenom det för jag orkar inte göra det själv. Mina fingrar har gått konstant genom hela inlägget och jag har egentligen ingen aning om vad jag skriver. Oj, läskigt. Jag skriver som en zombie. OH! Det är ju halloween denna vecka. Vad ska jag klä ut mig till?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0