det sitter ett par istappar på mina händer. tror att det är fingrar.

Så då är jag hemma och har gosat ner mig i soffan med duntäcke och 24 lager kläder och njuter av iskalla fingrar. Nej, jag hatar det. Men jag sitter ju i en knipa för antingen så skriver jag här med kalla fingrar eller så får jag lägga ifrån mig datorn och lägga fingrarna under täcket men det är ju inte så kul heller.

Hur som helst! Var trekvart sen till jobbet idag, hade sett fel på schemat så det var ju lagom aspinsamt men jag har tydligen väldens bästa chefer och kollegor för det var ingen som blev sur på mig själv. Jag fick bara lova att jag skulle kolla rätt på schemat hädanefter men det hade jag redan lovat mig själv så det kunde jag gå med på.

Nu tittar vi på Americas Got Talent och njuter av alla idioter. Just nu är det en 80-år gammal tant som ska stepdansa. Ah, jag älskar verkligen såna här kvällar hemma. Myspys. Hejdå!


Från helgen, från Mariao


Postat av: aq

a

2009-10-14 @ 16:11:10

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0