det är bakishäng hos oss idag.

Äkta Söndag. Vaknar helt förstörda och möts upp i vardagsrummet, våra övernattningsvänner går och köper frukost och sen sitter vi och vräker i oss halvgoda frukostbullar. Sen har dagen varit så! Soffan fullproppad av fina vänner och magen i uppror. Nu var vi precis nere på torget och samlade på oss lite mat, eller ganska mycket mat. Det var för ungefär en halvtimme sen och detta ledde ju till att vi nu sitter lika proppmätta och vill dö.

Nej, nu ska jag nog ta mig en clementin till och gosa ner mig i soffhörnan och smygtitta lite på världens finaste vänner!

Ps. Dubstep var överfett igår. Ni som inte har varit där med vilje är idioter och ni som inte varit där för att ni inte visste om att det fanns, DRA DIT! Eller rumble nästa veckan är också bra. Nästa lördag!! Ds.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0