där fick jag för att jag höll mig hemma en lördagkväll.

Senaste: Sitter hemma med Linnea och Anna och har ätit china box och sysslar just nu med att plöja igenom hemköps onyttighetslager. Vi är på god väg.

Tog precis ett chips med dippa och så spillde jag dippa på tangentbordet. Blir besviken, lutar mig över och säger "näää!" och när jag säger så så drägglar jag. En stor salivklump rakt ner mellan punkt och kommatecken, nuddade lite på L också. Och så här beter jag mig, helt nykter. Hade jag vetat att jag skulle svina ändå så hade jag faktiskt korkat upp för länge sen.

Skämt å sido. Oerhört stolt över mig själv för att jag är så ansvarsfull då jag ska jobba imorgon. Säg hej till nya jag!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0