cool guys don't look at explosions.

Det är Tisdag. Det är supergrått ute. Det är kallt i lägenheten. 

Men idag bryr jag mig inte om det! Idag tänker jag vara på sprudlande humör hela dagen för det känns som en bra dag idag. Dock börjar klockan närma sig 11 och jag ska snart ge mig ut på stan för att leta lite efter möbler till min framtida lya så jag borde sätta fart. Har ingen aning om vad jag vill ha sagt med det här så ni får titta på coola killar som går iväg från stora explosioner.



riktigt tufft.

Har förresten ingen aning om vad som hänt med texten i bloggen, mycket irriterande men ska gå till botten med det såfort jag får lust och tid!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0