ännu ett hett tips!

Igår skulle jag rensa på datorn min! Ett bra tips är att inte rensa när man inte vet vad som ska vara där och vad som inte ska vara där för risken är stor att du tar bort något som tydligen är avgörande på om du ska kunna starta datorn sen eller inte. Det vill säga: Bara för att du inte känner igen namnet på filen så behöver inte det betyda att det är skräp!

Hmm ja min dator är alltså "sönder" för tillfället och jag åker hem till Malmö i eftermiddag och vad jag försöker säga är att om jag inte får rätt med den ikväll med hjälp av handy man så kommer jag vara okontaktbar och sysslolös under hela helgen, när jag inte jobbar.

Eller ja, jag har ju mobilen men som ni märker så tenderar jag gärna att överdramatisera.

Nu ska jag på Tomelilla marknad! OJ så flott!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0