än är den inte min.

Haha det blev inget papperpåskrivande till lägenheten idag. Vet ni varför? Jo, för att säljaren brutit armbågen!! Alltså det är ju inget att skriva "haha" åt.. Men jag känner lite "haha". Synd-hahaet. Hur bryter man armbågen?! Fick i alla fall titta på lägenheten igen och om jag inte var säker på den innan så är jag med all säkerhet det nu! Åh, vad jag älskar den!

Förhoppningsvis blir det papperskrivande imorgon istället så det spelar inte så stor roll. Nu ska jag i alla fall iväg till ett annat land och jobba stängning så jag är hemma vid tio-tiden! Vet inte hur det ska gå idag för jag har så oerhört ont i ryggen. Troligvis är boven i dramat min brist på träning de senaste veckorna. Det är så tråkigt att tänka så, att mina muskler börjar förtvina. Jag förtvinar.

Detta kommer bli en superbra vecka, det känner jag på mig! Heja!


Postat av: Johanna

ska du besiktiga din lägenhet?

är det viktigt när man köper?

vill ha råd från proffset :)

2009-10-12 @ 19:45:23
Postat av: Eurika

Nää det ska jag inte! Som jag fattat det så blir det besiktigad i samband med att det ska sättas pris så det ska säljarna stå för. Men det är kanske en bra idé att höra med säljarna om den är besiktigad!

2009-10-12 @ 23:02:23
URL: http://eurika.blogg.se/
Postat av: Jojjooo

aha

jag ska kanske buda på den på möllan trots allt..

wish me luckkk

2009-10-14 @ 14:53:29
Postat av: Jojjooo

ska kanske lägga bud på den på möllan trots allt



wish mee luuck

2009-10-14 @ 16:13:11
Postat av: Eurika

Jaa do it! GOOD LUCK!

har snackat om det här med besiktning. Det är egentligen bara viktigt om det är något man ser som kan bli ett problem men det är vanligast när man ska köpa hus och det kan ha med stammarna att göra. Det har ju inte med lägenheten att göra utan det är ju hela fastigheten som ska stå för det!

2009-10-14 @ 20:27:40
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0