we greet, we're great!

Ja, min
 uppdatering är bedrövlig just nu men jag har många orsaker till detta och nu ska jag lista dem och överdriva en gnutta för att det ska låta bättre!

* Sladden till datorn är paj så jag måste sitta vid en dator som är 30x20 cm och det är inte lika kul att skriva med den. Plus att jag inte har några bilder på denna. En blogg utan bilder är en tråkig blogg imo!
* Jag har börjat jobba!
vasadu?
* JAG HAR BÖRJAT JOBBA! and I lovez it!! Öppnar på lilla torg 19:e! Be there or be square! (Förstår inte det uttycket faktiskt. Var där eller var en fyrkant? Va?)
* Har sovit dåligt så jag har spenderat massa tid åt att försöka sova.
* Föregående gör att jag är trött och förkyld alltid så jag orkar helt enkelt inte blogga och på kvällarna är det ju bra tv-program. Det finns ju inget att ändra på där! Eller?

Nej, nu har jag spunnit iväg alldeles. Största anledningen är att jag inte har min egen dator och tanken på att den är sönder och att det är mitt fel gör mig så bitter att jag inte kan sova om nätterna.

Inga bilder blir det heller. Bara lite svammel.
Jag lovar att börja blogga när jag känner för det igen!!

Postat av: makaronen

men åh, ska du jobba den 19:e, då kan du varken vara med på eller se på min examenskonsert!! :(

2009-05-08 @ 16:57:01
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0