då ska mackaronen bo hos mig alltid.

By da wayz. Har fått tio stycken svar på blocketannonsen. såatteeh..

Tyvärr inget napp änsålänge då de antingen tror att jag är rik som ett bergatroll eller att jag kan flytta med en gång. Men det kan jag ju inte! Varför det? Just det! Har ju glömt berätta att jag ska "passa" Milles lägenhet under hela Juni när han härjar i Barcelona. Så då ska jag allt får prova på Malmölivet. Fint!

Sen flytta hem efter det och börja pendla igen kommer ju att kännas sådär..



PS. Jag orkar inte städa!!!!


Postat av: mackaronen

(då ska jag bo hos dig alltid)

JAG borde vara rik som ett bergatroll. förstår du? maria berg, bergatroll.. osv.



puss

<3

2009-05-19 @ 11:25:12
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0