här kommer peppen!

Ah, då var det fredag igen! Det tråkiga är att det spelar absolut ingen roll för mig längre då tisdag är lika mycket festdag som fredag now-a-days, kanske till och med mer festdag. Jag ska nämligen jobba precis hela helgen så jag tänker mig en helvit helg.

Detta är däremot inte alls fy skam för på tisdag (vad sa jag?) så är det äntligen dags! Från och med tisdag så är jag ledig enda till måndag på grund av den underbara festival som jag är superstammis på och därför inte kan missa varesig jag vill det eller ej. S!ESTAT!ME! Fy bubblan! Jag vill ha reben och avslagen öl. Blå himmel och lite för varma tält. Mackor med mjukost. Första ölen klockan 7. konsert. konsert. konsert. Och fina vänner dygnet runt.

Så sjukt att det är nästa vecka!

Aaah! Nu börjar peppen på allvar för min del! Och jag är väl inte ensam om att tycka att det var väl fan på tiden!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0