reklam i reklamen.

Jag tror inte att jag är ensam om att tycka att reklam på tv är bland det tråkigaste i universum. Inte bara att de avbyter när man lyckats rikta all sin uppmärksamhet åt något, reklamfilmerna brukar dessutom vara bedrövligt dåliga. Men idag minsann, när jag sitter och slötittar på tv:n innan jag vaknar ordentligt så dyker reklam efter reklam upp som gör mig glad! Först den för en superkamera som filmar när frihetsgudinnan dansar i takt till några beat boxare. Bra! Sen den för Arla om att "kossorna springer in våren" och den här bedårande lilla gossen skriker "KOSSONAA.." och sen något obegripligt. Fruktanvärt gullig reklam som tar fram moderskänslorna i mig. Okej kanske inte men ändå, gullig. Efter den så dyker den bästa reklamfilm jag sett upp. Den gav mig gåshud över hela kroppen. Nu i efterhand så vet jag inte riktigt varför men jag tycker ändå att alla borde se den. Väldigt bra gjord! Matthew Williamson for H&M:



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0