reben var igår, idag är det Appletinis.

Jo, vet inte om det är så bra det här nya jobbet ändå. Tidigare trodde jag att detta skulle få mig på fötter och att jag äntligen skulle må bra! Men så känner jag inte nu. Efter en kväll med Appletinis och liknande godsaker så mår jag inte alls bra! Och att det var Tisdag igår gör ju inte saken bättre. Jag är precis likadan som jag var för ett par månader sedan bara det att nu är jag dyrare att ha att göra med.

Nä, men den vanan ska inte få fortgå. Snart får jag lön och då ska jag betala för mina egna drinkar.

Kanske.

Igår var det i alla fall öppningskväll på Fridays och därav drinkarna och dans på baren. Kort och gott, en riktig kanonkväll och nu är det officiellt öppet. Kom och ät, kom och drick! Eller kom och ta ner mig på jorden!


Postat av: Thomas

ge mig ett gravity gun så tar jag ner dig på jorden

2009-05-20 @ 17:18:50
URL: http://sepehund.blogg.se/
Postat av: makaronen

babybaby.

vi ses så sällan nu för tiden, det är skamligt. jag vet ingenting om vad du sysslar med om dagarna längre! jag vill att du kommer till sandra på lördag, och inget trams om att du ska jobba på söndag. du kommer orka jobba ändå! OCH SEN DRAR VI TILL SIESTA!!!



jag undrar om du jobbar eller är hemma imorgon på dagen? jag skulle vilja hämta balklänningen så jag kan sy in den. sen måste vi testa olika frisyrer och sminkningar! jag är rädd för att du inte kommer kunna hjälpa mig.. det är ju den 5 juni. hoppas du är ledig då! och nån dag innan så vi kan testa uppsättningar. vill så gärna ha hjälp av dig. saknar dig baby. jag är din makaron. puss!

2009-05-21 @ 10:27:43
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0