om jag ska byta stil någon gång så ska jag bli emo för det tror jag att jag hade passat sjukt bra som.

Idag känner jag mig alldeles vrakig! Satt och grät till två musikvideor på ZTV. Den ena var Spaceman med Killers så det var inte så konstigt att jag fällde en tår till den för den är bara så himla bra och när jag tänker på att jag ska se dem i sommar så blir jag bara lite överväldigad. Sen tänker jag lite på senast jag hade chans att se dem men hellre låg apatisk i ett tält på Roskilde. Bara en sån sak kan ju få tårarna att spruta...

Den andra var en rnb-låt som hette "Kiss you thru the phone". Den var ju inte alls sorglig eller överväldigande men likväl skulle jag sitta där och böla.. Inte blir det bättre av att det är Grey's Anatomy sen som i regel alltid får mig att gråta som ett barn.

Någon som kan förklara detta? Ingen får säga mens för det är det inte! Kanske är med barn? Klimakteriet?
Något på tok är det med mina hormoner i alla fall.

Ni får säga till om jag ger er för mycket information..


emogirl89star

Postat av: elin

haha, du är för rolig du! :D

2009-05-15 @ 12:57:48
Postat av: hahahahannnoo

jag tror starkt på klimakteriet din kärring! :)

2009-05-16 @ 01:51:27
URL: http://lollipopslut.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0