love has left the room.

Inatt sov jag 11 timmar. Ni kan ju föreställa er hur utmattad jag var då när jag försökte somna igår. Förstår det inte, har aldrig haft sömnproblem men nu har jag till och med svårt att sova trots att ögonen svider av trötthet. Nåja, har säkert att göra med all hype kring TGI Friday's och jag är gladare än på länge. Ett billigt pris med lite sömnlösa nätter kan man tycka!

Usch, jag har blivit så kritisk mot min blogg.. Allt jag tänker på som jag kunde skrivit om tänker jag direkt "blä, det bryr inte de sig om" och så slutar det istället med att jag inte skriver något. Till exempel nu så tänker jag att jag borde ta bort det för är det något som är mer irriterande än tråkiga inlägg så är det när man skriver om hur tråkiga inlägg man har. Men nu får jag ta och behålla det där i alla fall. Just för att.. Ja, därför att!

Hur som helst. Var hos Qu i lördags och det var grande! Fin sallad, fint rosé, fina vänner och dåligt med fotografering ,som vanligt, för min del men det beror till 90% på att jag inte hade med mig någon kamera. Maria tog lite bilder i alla fall och någon mer men det är inte bara jag som snålar på bilduppladdningen. Arrrh, det är en pik.


från i Lördags


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0