jag tar S!ESTA på torsdag.

Sååå, då var det första dagen på min lediga vecka som var menat att ägna i Hässleholm och Siesta men hu och ve: I'm not feeling it! Regnar ute gör det och väskan har jag inte ens tagit ner från vinden. Förlåt Schpaaland men vi ses inte förrän på torsdag.
Först ska jag hinna städa mitt rum, packa, åka till Malmö och shoppa för att sen spendera onsdagkvällen på Friday's (men GUD kvinna, ge dig nu du kan inte vara på jobbet när du är ledig också) för där är det VIP-fest vilket ska bli riktigt roligt. Champagne och finklänning lockar alltså mer än fulvin och musik. Fy fan, ibland undrar jag om jag inte börjar  bli vuxen på riktigt?

Nej, så är det faktiskt inte för ibland kan man båda få ha kakan och äta den. Så som jag oftast vill ha det vill säga.

Nu får jag faktiskt ta och sätta fart!
Dessutom tänker jag ägna resten av kvällen åt att äta för så mycket sånt lär det bli av förrän på söndag! Ih, nu blev jag ändå sugen på lite reben.


Siesta 07 - bäcksvart


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0