jag har aldrig.

Ja, att göra listor är definitivt min nya grej!

Nu ska jag göra en lista på saker som jag aldrig mer vill göra:
Jag ska aldrig mer...
* Dricka så mycket och snabbt att jag spyr på bargolvet. Lite pinigt.
* Gråta efter att jag spytt på bargolvet, endast för att "det gör så ont i näsan". Också pinigt.
* Hänga med Julia och fasta en dag, endast på fruktjuice. Gjorde det igår och det var fruktansvärt.
* Jobba som diskare på 12-timmars pass. Jag mår dåligt när jag tänker på det. Nästan så att jag vill spy på ett bargolv.
* Trilla i potatismos. Nä! Aldrig mer!!

Nu tänker jag så att det knakar på saker som jag ångrar men kommer inte på något.
Jag antar att det är positivt! Bara fem saker!! Inget mer! Annars har jag alltid varit flawless.

Postat av: Kattfan

Måste säga att det är väldigt onödigt att ångra saker när man ändå inte kan göra något åt det eftersom det redan hänt :P Och skulle det mot förmodan hända igen så har du erfarenhet nog att misslyckas med stil ;P

2009-05-07 @ 01:48:43
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Trilla i potatismos är en sådan där krej man bah MÅSTE göra någon gång i sitt liv.

2009-05-07 @ 08:53:33
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Thomas

hej du ska aldra mer kollapå länkar jag skickar på youtube :)

2009-05-08 @ 08:29:09

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0