idag har vi haft rollspel på jobbet.

Ah, ännu en strålande dag på jobbet. Vem kunde tro att jag någonsin skulle säga så? Men fy bubblan vad jag älskar det! (Ps. Om vi är vänner, du som läser det här, och du är vänlig och inte retar mig om jag klantar till det. Så kan jag skriva upp dig på gästlistan nästa vecka så får ni billig mat på vår MOCK-vecka. Call me! Ds.)

Dagens lista blir på saker som gör mig glad just nu:
1. Mitt jobb och allt som har med det att göra, för de som inte fått det klart för er.
2. Jag ska shoppa imorgon.
3. På lördag blir det Vildt hos Qu.
4. Snart Siesta!
5. Har lyssnat sönder och samman A Camps album Colonia och det blir inte sämre för det. Ett brilljant album I can tell.

Nä, det här håller inte..
Detta kommer bli en sån gladfjantig blogg nu. Borde hitta något att bli bitter över så jag kan hitta tillbaka till mig själv. Men det är ju mitt expertområde så det ska nog inte bli några problem!

Inga bilder! Det kan ni vara bittra över.


Postat av: Skinhead Barbiedoll

Läs en insändare. Då blir man bitter.

2009-05-08 @ 08:51:59
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0