hurry up! lets go! dont wanna miss a thing!

Nu kan det väl vara dags för en liten uppdate på vad jag har haft för mig? Jag har varit sjuk hela helgen. Egentligen har jag helst velat ligga i sängen och snörvlat mig igenom dagarna men tråkigt nog så är jag en sådan som absolut inte kan missa någonting så jag har knappt haft en lugn stund.

fredagen tänkte jag ta en riktigt lugn kväll med mig själv och popcorn. Men istället så hänger jag med syster och kusin på fest hos en kär gammal vän på landet. Men hör och häpna nu! Jag drack inte en droppe alkohol utan hade istället köpt med mig en läsk som jag låtsades vara vodka och fejkade istället att jag var jättefull! Nej, det gjorde jag inte. Det är bara så fel att göra så. Det kändes oerhört bra att vara nykter och få lov att köra hem vid elvatiden för att se på Ali G In Da House och sova i tid.

Lördagmorgon vaknade jag lika förkyld som dagen innan men satte ändå igång lite Laakso och gick ut och satte mig i solen. Det blev snabbt eftermiddag och vi for in till storstaden där vi placerade oss i Folkets Park för grillning och vindrickande. Snart gick solen ner och istället för att frysa ihjäl så drog vi oss till Jens där vinet tog slut. Efter en snabb visit hos Björn åkte vi till India Curry Hut där vi ljög näsan lång för att sen äntligen dra oss till Inkonst där vi dubsteppade tills fötterna trillade av på oss.


Bild: Mackaronen

Och så har vi kommit till söndag då jag spenderade hela dagen på en soffa i Malmö där vi betade av alla serier som vi missat att ladda ner i veckan. Och sånt.

Sådärja! Plötsligt var det måndag igen och inte vilken måndag som helst! Det är ju dagen D! 4 Maj är ju det vi väntat på i flera månader för det är idag som jag börjar mitt nya jobb. Nu är jag inte längre arbetslös, jag är en pendlande värdinna! Snart kan man flytta. Tjohej Tjohej vilken GREJ!

Nu får det räcka för det här kommer ingen orka läsa igenom. Tror inte ens att jag gör det så om det är några stavfel eller knasiga meningar så får ni ha överseende med det.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0