det er for vi-i-i-i-i-i-i-ildt!

(Eftersom att jag är sjukt trött och lider av en olidlig dagen-efter-ångest så orkar jag inte skriva om min gårdag en gång till så jag fuskar och kopierar in min redan så fina redogöring som jag gav Mackaronen, och nu till er.)

MAR!A säger:

hur var det på inkonst? berätta allt!

händelsErika säger:

det låter ändå förträffligt!

händelsErika säger:

vi var först hos tingan ju på förfest, tvingades dricka whisky som gick direkt upp i huvudet på mig. taxi till inkonst där det inte var en jävel, vi var där alldeles för tidigt! sålänge blev jag bjuden på två redbullvodka och mitt huvud försvann längre bort. började ljuga om att jag var dansk men att jag inte förstod svenska så vi fick prata engelska med varandra. det gick skitbra! så pratade jag "danska" med qu mest för att det skulle se verkligt ut

händelsErika säger:

plötsligt så dök fler man kände in och vi dansade, dansade och dansade. killen jag ljög för tidigare hörde när jag pratade svenska och så var jag avslöjad.. han tog inte illa upp.

händelsErika säger:

när *** frågade vart jag skulle sova så sa jag "***" och han frågade varför. för att jag inte har någon annanstans att sova sa jag då. så skulle jag plötsligt sova hos honom istället. sagt och gjort! Qu hängde också med dit och efter lite mackätande somnade vi sött.


bild: AnnaK

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Fan macka som avslut & allt, lät jö inte helt fel.

2009-05-02 @ 08:08:54
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0