bevare mig väl.

Nä, så här kan det inte gå till tycker jag. Om jag föreslår att ni ska åka till Friday's och äta där för halva priset denna vecka.. Ja, då gör ni väl det?! Idag har det varit jättelite folk! Men det beror nog till ungefär 98% på att det ser ut som en byggarbetsplats uteifrån tråkigt nog. Men skoj var det ändå eftersom att man lyckats samla så sjukt mycket härliga personer på ett och samma ställe så jag har då rakt inte tråkigt även om vi inte har några gäster.

Det var ju ett jävla tjat om Friday's, tänker ni nu.. Men jo, det är väl ungefär det enda jag sysslar med nu förtiden. Jag skulle ju kunna berätta att jag såg på film igår,"De ofrivilliga" hette den. Ganska tråkig men ändå fascinerande. Så åt jag popcorn...

...

Nej, men Friday's är väl det som tar upp mest av mit huvudbry just nu. Vilket jag faktiskt trivs ganska bra med för jag är övertygad om att jag inte kommer känna mig så här glad en längre tid. Eller övertygad är jag inte. Tänk om det är dags att bli sådär riktigt lycklig nu? Det kan jag ändå vara värd tycker jag!

Tre veckor till Siesta! Det blir for vi-i-i-i-i-i-i-ildt.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0