arr, this be pleasin to me eye!

Nu har jag varit lite doktig och spelat 9 hål med pappa. Det gick faktiskt jättebra, för den som bryr sig! Behöver bara träna lite mer och sen är jag back on track.

Idag är jag ledig! Men inte håller det mig borta från Friday's för jag ska dit och äta med några fina klockan 7. Idag är det nämligen första riktiga MOCK-dagen, som bekant och detta innebär att det är helt gratis att äta. Så då passade det ju utmärkt att vara ledig tyckte jag! Så nu ska jag bara precis ta det lugnt en liten stund, efter lunch på klubben, innan jag far iväg till storstaden igen. Snälla Gud, låt mig flytta snart. Detta flängande gör mig fullständigt medtagen!

Nä, men om du har en etta eller tvåa för ungefär 3-4000 centralt i Malmö som du inte står ut med så är det fritt fram att gasta
till som man brukar säga.


bild: sandra!

Postat av: Johanna

Roled bild, hehehehehe...

2009-05-12 @ 15:56:07
URL: http://korkadtjej.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0