ang. mina fula inlägg.

Nej, alltså jag fattar inte varför denna dator ändrar teckensnitt på mina inlägg. Det blir jättefult och noobigt och det får mig att känna mig oerhört bitter.

1. För att min lilla fina dator fortfarande är i sönder.
2. För att jag inte har pengar att köpa en ny dator.
3. För att även om jag hade pengar så hade jag ändå inte velat lägga dem på en dator.

Fy fasiken vilket elände!!


Postat av: Skinhead Barbiedoll

& så blir man så sur när inläggen blir fula. man bah HALLÅvarintesådärjagvillehadet.

2009-05-05 @ 13:02:57
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0