trött och rubbad.

Idag gick mitt tågkort ut. Det känns väldigt tråkigt.
Sen kom det in igen!
HAHAHA

Nej, min humor blir väldigt låg såhär när jag är såhär trött. Sitter faktiskt och fnissar för mig själv just nu. Tramsigt. Men nu blir det minsann inte mer tågkort tills jag börjar jobba. Får hålla mig hemma och inomhus och inte lägga ett öre på dyra biljetter tills dess. Nä!

Skulle ta en lite solig bild på mig med vårjackan för jag kände mig väldigt snygg. Men det enda jag kan se på bilden är att jag inte har några ben! VAR ÄR MINA BEN?



Jo, man ser ju nu när man tittar efter att där är ben. Men första anblicken är lika läskig varje gång.

Sova nu.

Postat av: makaronen

hahahahahahahaaaaaaaaaa

2009-03-26 @ 10:45:00
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0