you are now entering eu.

Då har man spenderat en trevlig fredag i grannlandet för en liten jobbintervju, shopping (utan pengar så vi kallar det tortyrrunda istället) och en liten tripp till Christiania. Har aldrig varit där och bara älskade det. Trodde lite att folk överdrev när de sa att det var som att komma in i en annan värld, trodde att de typ menade att folk bara var mer öppna med sina missbruk. Så var det förvisso också men det som förvånade mig mest var arkitekturen om man kan kalla det det. Påminde starkt om Östtyskland efter andra världskriget men ändå snyggt. Liten kulturrunda där, kan man säga så?

Sen blev det lite snett för oss och plötsligt ville vi bara hem och köpa onyttigheter istället för att gå ut. Sagt och gjort, nu en pizza, en godispåse och en halv påse chips senare så sitter jag sådär halvpösigt i soffan och funderar på att ta livet av mig så mätt jag är. Nej, jag skulle aldrig ta livet av mig för att jag är mätt.

Egentligen är jag väldigt nöjd med att få mig en lugn fredag och en lördag fri från baksmälla. Lite ovant, lite läskigt men framför allt spännande och ganska underbart!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0