hela livet var ett disco.

Femte dagen av malmöfestivalen och jag inleder snart min sjunde dag av festande i rad. Malin kunde inte komma in till Malmö idag för att hon var sjuk. Sömnbristsjukan var det ja där man "bara vill sova och varje beröring känns som en fet smäll", kunde inte sagt detbättre själv. Men eftersom att jag är ett sånt grupptrycksbarn så kommer det bli rosé ändå med lite salongsberusning, förhoppningsvis parken idag.

Igår var det så tråkigt väder så det blev fest här hemma istället och det var ingen som klagade på det! Här hade vi det torrt, varmt och musik i alla fall. Eller ja, vi hade musik i början men sen visade det sig att grannen skulle jobba dagen efter (idag alltså, förlåt igen. hoppas att du har en bra dag på jobbet) så vi fick skruva ner. Tycker synd om honom faktiskt. Kan inte vara lätt att ha restaurangfolk i byggnaden för vi jobbar helg och festar på vardagarna. Och på helgen.

Idag: A Camp och massa kärlek.

'
här har vi min nya sambo förresten, för er som inte vet. hon är bäst!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0