det är ett nytt liv.

Så, då har jag precis tagit mig igenom ett långt fotbad, filat fötterna och smort in dem så att de är mjuka som en babyrumpa och sen fortsatt med pedikyr och manikyr. Nu har jag snygga orangea fingernaglar och blåa naglar på tårna, hur tufft som helst.

Varför var jag i så akut behov av ett långt fotbad och varför känner jag så starkt för att sitta ner resten av kvällen? Därför att idag har jag spenderat nästan fem timmar gåendes runt i Köpenhamn för att dela ut en massa cv till så många affärer som möjligt. Dags för nytt jobb och det ska bli superspännande, om jag får något alltså.

Ser sjukt mycket fram emot att få träffa lite nya människor, lära mig något nytt och få lite nya, normala, ickerestaurangaktiga rutiner. Ser riktigt mycket fram emot det, behöver detta. Ut med det gamla och in med det nya!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0